Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZASADY ZWROTU

REKLAMACJE

Jeśli przesyłka, która do Ciebie dotarła jest niekompletna, niewłaściwa, z wadami produkcyjnymi, napisz do nas wiadomość na kontakt@dentaltrainer.pl. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie napisz w wiadomości dokładny opis wady produktu, usterki, a najlepiej wyślij również zdjęcie produktu, a my dopełnimy wszelkich starań, by reklamację jak najszybciej rozpatrzyć - maksymalnie do 3 dni roboczych. Jeśli proces miałby ulec wydłużeniu, poinformujemy Cię o tym mailowo.

ZWROTY:

W ciągu 14 dni masz prawo odstąpić od umowy i odesłać produkt zakupiony przez Internet bez podania przyczyny. Prosimy, by wysyłka (na koszt klienta) została dobrze zabezpieczona. Produkty zakupione nie powinny nosić śladów użytkowania.

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku:

- produktów cyfrowych: webinarów, ebooków, kursów online. Podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.

– biletu na konferencję online

Jeśli planujesz dokonać zwrotu produktu, pobierz formularz zwrotu, wypełnij go i prześlij podpisany skan na adres kontakt@dentaltrainer.pl. Koszty wysyłki są po Twojej stronie. Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu.

Dane adresowe do zwrotu:

Dental Trainer s.c. Bartoszuk & Kopciewicz-Kozicka

ul. Wyszogrodzka 5/39

03-337 Warszawa

kontakt@dentaltrainer.pl